Oshiriladigan maoshlar bo`yicha hisoblanganda pedagog xodimlar dekabr' oyidan boshlab quyidagicha oylik oladilar:
Maktab direktori:
4 mln 084 ming 179 so`m (400 o`quvchigacha)
4 mln 360 ming 917 so`m (401-880 o`quvchigacha)
4 mln 624 ming 262 so`m (881-1600 o`quvchigacha)
4 mln 891 ming 647 so`m (1600dan ortiq)
Direktor o`rinbosarlari: (MMIBDO`, O`TIBDO`)
3 mln 814 ming 502 so`m (400 o`quvchigacha)
4 mln 084 ming 179 so`m (401-880 o`quvchigacha)
4 mln 360 ming 917 so`m (881-1600 o`quvchigacha)
4 mln 624 ming 262 so`m (1600dan ortiq)
Direktorning ho`jalik ishlari bo`yicha o`rinbosari:
1 mln 618 ming 065 so`m (400 o`quvchigacha)
1 mln 765 ming 457 so`m (401-880 o`quvchigacha)
1 mln 919 ming 114 so`m (881-1600 o`quvchigacha)
2 mln 078 ming 589 so`m (1600dan ortiq)
ChQBT rahbari:
2 mln 948 ming 543 so`m
2024-yil 15-yanvardan boshlab ChQBT rahbari:
Mutaxassis – 2 mln 948 ming 543 so`m;
Ikkinchi toifali – 3 mln 301 ming 055 so`m;
Birinchi toifali – 3 mln 678 ming 381 so`m;
Oliy toifali – 4 mln 064 ming 865 so`m
Psixologlar
Oliy ma'lumotli psixolog – 2 mln 653 ming 689 so`m
Ikkinchi toifali psixolog – 2 mln 841 ming 780 so`m
Birinchi toifali psixolog – 3 mln 034 ming 666 so`m
Oliy toifali psixolog – 3 mln 219 ming 374 so`m
O`qituvchilar
O`rta maxsus ma'lumotli o`qituvchi – 2 mln 756 ming 194 so`m
Oliy ma'lumotli o`qituvchi – 2 mln 948 ming 543 so`m
Ikkinchi toifali o`qituvchi – 3 mln 301 ming 055 so`m
Birinchi toifali o`qituvchi – 3 mln 678 ming 381 so`m
Oliy toifali o`qituvchi – 4 mln 064 ming 865 so`m
Maktab laboranti (1 st)– 1 mln 458 ming 770 so`m
Kutubxona mudiri:
O`rta maxsus ma'lumotli – 1 mln 941 ming 691 so`m
Oliy ma'lumotli – 2 mln 118 ming 548 so`m
Kutubxonachi:
O`rta maxsus ma'lumotli – 1 mln 683 ming 734 so`m
Oliy ma'lumotli – 1 mln 772 ming 354 so`m
Izoh: 2024 yil 15 yanvardan boshlab ChQBT rahbarlariga ham boshqa fan o`qituvchilari singari malaka toifasi berish tartibi yo`lga qo`yiladi. Shundan so`ng ularning oylik maoshi ham malaka toifasiga ko`ra farqlanadi.
Psixologlar oylik maoshi ham malaka toifasiga ko`ra farqlanadi. Ammo ularni attestatsiyadan o`tkazish masalasidagi muammolar haligacha bartaraf etilmagan.